Shop Mobile More Submit  Join Login
Fangirls II by Malfuriana Fangirls II by Malfuriana
Ooooooh we got him!! :XD: But how? With the net or was he too slow?

Shame to us. :no: We made this out of him. But it was for something good, right?

"I + B" Sign, you know who you are, "I", do you? ;)
Add a Comment:
 
:iconmisslura:
MissLura Featured By Owner Jun 14, 2014
haaard :D
Reply
:iconmalfuriana:
Malfuriana Featured By Owner Jun 17, 2014  Hobbyist Traditional Artist
:giggle:
Reply
:iconluzbel-andrea:
Luzbel-Andrea Featured By Owner Dec 19, 2012  Professional Digital Artist
Mali kissed here :XD:
Reply
:iconmalfuriana:
Malfuriana Featured By Owner Dec 19, 2012  Hobbyist Traditional Artist
^^ Yes, she did! :meow:
Reply
:iconbiggest-bob-fan-ever:
I think the detail on this is amazing! Well done!! Also, I know it's too early to say... but I think this is going to be popular in the contest, it already has 2 votes!
Reply
:iconmalfuriana:
Malfuriana Featured By Owner Aug 19, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Wow thank you!! I like it aswell. :)

Excited!! I wonder who will be the winner. ^____^
Reply
:icontherealmoshmonkey:
therealmoshmonkey Featured By Owner Aug 13, 2012
He could have done the classic falling over as hes running like they do in films
Reply
:iconmalfuriana:
Malfuriana Featured By Owner Aug 14, 2012  Hobbyist Traditional Artist
LOL Maybe! :)
Reply
:iconclazombie:
clazombie Featured By Owner Aug 12, 2012  Hobbyist General Artist
:giggle: :rofl:
Reply
:iconmalfuriana:
Malfuriana Featured By Owner Aug 12, 2012  Hobbyist Traditional Artist
;)
Reply
:iconclaudia-r:
Claudia-R Featured By Owner Aug 11, 2012  Hobbyist Digital Artist
wow that's very well done!
Reply
:iconmalfuriana:
Malfuriana Featured By Owner Aug 12, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Thank you very much!! :)
Reply
:iconclaudia-r:
Claudia-R Featured By Owner Aug 12, 2012  Hobbyist Digital Artist
you're welcome :)
Reply
:iconspookytaco99:
Spookytaco99 Featured By Owner Aug 10, 2012  Hobbyist Traditional Artist
OOOOOOH thats sexy!!!!!
I wanna make this :iconpervplz:
Reply
:iconmalfuriana:
Malfuriana Featured By Owner Aug 10, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Really? :giggle:

LOL me too!! :hug:
Reply
:iconspookytaco99:
Spookytaco99 Featured By Owner Aug 10, 2012  Hobbyist Traditional Artist
^^
Reply
:iconplanethannah:
PlanetHannah Featured By Owner Aug 10, 2012
I know how we caught him!!! When you were jumping you pinned him to the ground and :iconnevuela: used the net to make sure he didnt escape!! I forced him for an autograph and number and :iconbiggest-bob-fan-ever: refused to give him back his shoe so he stood on some glass :no: we are mean fangirls! ;)
Reply
:iconmalfuriana:
Malfuriana Featured By Owner Aug 10, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Heeeey cou could be right! I can't remember how "we" caught him. I had most to do with holding him tight!! :love: XDDD

Yes, yes we are. :evillaugh: xD
Reply
:iconplanethannah:
PlanetHannah Featured By Owner Aug 10, 2012
Hahahahaha! :evillaugh: :wink:
Reply
:iconmalfuriana:
Malfuriana Featured By Owner Aug 10, 2012  Hobbyist Traditional Artist
:D
Reply
:iconathena139:
athena139 Featured By Owner Aug 8, 2012  Hobbyist
This looks awesome!

Also, who took a chunk of his hair?
Reply
:iconmalfuriana:
Malfuriana Featured By Owner Aug 9, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Thank you!! :love:

...I did... I just thought it was Strawberry-Cotton-Candy...XDDD
Reply
:iconbroad86new:
broad86new Featured By Owner Aug 8, 2012  Hobbyist Digital Artist
Wow, so many savage fans who wants a piece of Sideshow Bob.:wow: I don't know whether to say lucky Bob, poor Bob, or both.:XD:

Very nice.:thumbsup:
Reply
:iconmalfuriana:
Malfuriana Featured By Owner Aug 9, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Yeah, both!!!
Reply
:iconsachi-nakata:
Sachi-Nakata Featured By Owner Aug 8, 2012  Hobbyist General Artist
Poor Bob XD

I think I will go get some pain-killers and some water ;)
After a runind by fangirls he should be needing that XD
Reply
:iconmalfuriana:
Malfuriana Featured By Owner Aug 8, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Awww thanks kind of you looking for him.
I would have make him the "Forget-Me-Shot", Moe made once. But how could he remember how I wrote the words and kissed him then?! :omfg:

Hehehe!!
Reply
:iconcardigirl28:
CardiGirl28 Featured By Owner Aug 8, 2012  Hobbyist Digital Artist
Oh gosh you are crazy for him hahahahahahha love it x
Reply
:iconmalfuriana:
Malfuriana Featured By Owner Aug 8, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Born to be Crazy. And Bobsessed. :love:
Reply
:iconcardigirl28:
CardiGirl28 Featured By Owner Aug 8, 2012  Hobbyist Digital Artist
hehehehe bobsessed sweet xxxx is it ok with if i kinda did the same i'll be doing one on bart and i'm a fan girl x
Reply
:iconmalfuriana:
Malfuriana Featured By Owner Aug 9, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Of course! I understand that. Everyone has his (b)obsession. ;)
Reply
:iconcardigirl28:
CardiGirl28 Featured By Owner Aug 9, 2012  Hobbyist Digital Artist
:) good i just uploaded it x yeah lol i have bartsession XD
Reply
:iconmalfuriana:
Malfuriana Featured By Owner Aug 10, 2012  Hobbyist Traditional Artist
I like it! Very cute! Yeah...or a Bartsession. :D
Reply
:iconcardigirl28:
CardiGirl28 Featured By Owner Aug 11, 2012  Hobbyist Digital Artist
hehe thanks yeah i have a bartsession x
Reply
:iconwilliamfreeman:
WilliamFreeman Featured By Owner Aug 8, 2012
I don't know how he could survive through 23 seasons, that's a mystery
Reply
:iconmalfuriana:
Malfuriana Featured By Owner Aug 8, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Soon they're 24 Seasons!! :D
Reply
:iconapril-springs:
April-Springs Featured By Owner Aug 8, 2012  Student Digital Artist
:O_o: ... uhhh arme bob !!!!!
... haha :rofl: ihm fehlt ja ein stück haar !!!!

die schatten sehn geil aus !!!!!!!
Reply
:iconmalfuriana:
Malfuriana Featured By Owner Aug 8, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Mwahahahaha!!!

Hmm, wie ich ~Nevuela auch schon sagte, vielleicht hat es jemand für Zuckerwatte gehalten!! XD

Dankeschöön, möchtest du auf dem dritten und letzten Bild von "Fangirls" auch drauf?
Reply
:iconapril-springs:
April-Springs Featured By Owner Aug 8, 2012  Student Digital Artist
haha armer bob ... aber ich würd schon gern mal "vernaschen" ;P haha




uhhhhh das wäre eine EHRE für mich!!!!!!!!!!!!!!!! jaaaaaaa :woohoo: :squee: :typerhappy:
Reply
:iconmalfuriana:
Malfuriana Featured By Owner Aug 8, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Vernaschen?! He-he-woah-woah!! Nur weil "ich" auf sein Gesicht geschrieben habe, das ich dort geküsst hab, aber NICHT, dass ich auch in seine Haare gebissen hab, um ihn wortwörtlich "vernaschen" zu wollen, brauchst du mir nicht Konkurrenz zu machen!! Er gehört miiiiiir!!!! :iconyayzplz: XDDD Spass! :D

Abgemacht! :)
Reply
:iconapril-springs:
April-Springs Featured By Owner Aug 8, 2012  Student Digital Artist
is klar !!! ;P !!! ICH LIBE CHARLS MONTGOMERY BURNS UND DEN WIRD MIR KEINER STREITIG MACHEN !!!!!!!


juu huu freu mich schon !!!
Reply
:iconmalfuriana:
Malfuriana Featured By Owner Aug 8, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Keine Sorge, werd ich auch ned. Er ist mir 'ne Spur zu...alt... ^_____^

:D
Reply
:iconapril-springs:
April-Springs Featured By Owner Aug 8, 2012  Student Digital Artist
jaaaaa ... ich glaub wenn ich in auf der sraße shen würde ... würde ich auch wegrennen ... abe soo ... Ahhhhhhh :3
Reply
:iconmalfuriana:
Malfuriana Featured By Owner Aug 9, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Wen, Bob? Ich bitte dich, ich würde auf geradem Wege zu ihm rennen und ihn mit endlosen Fragen katapultieren, gaaanz fest drücken und niiiiemehr loslassen. :love:
Reply
(1 Reply)
:iconnevuela:
Nevuela Featured By Owner Aug 8, 2012
Sorry, that was supposed to say "His bloodshot eyes are really good." I'm really tired right now, so it's kind of hard to type. I was actually just about to go to bed when I saw this, and of course I just HAD to fave and comment on it.

GREAT JOB ON DRAWING BOB! Yes, it rhymes! :D You should draw Cecil again too. You're really good at both. ^____^
Reply
:iconmalfuriana:
Malfuriana Featured By Owner Aug 8, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Mwahahaha!!! I know! I laughed so hard reading this sentence!! Awww!! Hehe, good night huh? :)

Awwww thank you so much!! Your comments just always make my days!! :bounce: It was the first time I shadowed a drawing and made every little sign on it. Next to "Kiss me, Bro". :D

Hehe, in the last of the three drawings, Cecil will be there too! And, naturally, all of the fangirls, again!! XD
Reply
:iconnevuela:
Nevuela Featured By Owner Aug 8, 2012
You're welcome!
Reply
:iconnevuela:
Nevuela Featured By Owner Aug 8, 2012
ME! It's me! I caught him with the net and then tattooed our initials on his arm! That makes him MINE! :D

I see you wrote your name on him too. LOL "Mali kissed here." That's cute. ^__^

His bloodshot ares are really good! That must have been difficult, making those tiny little red lines.

Who put the ribbon on his wrist? And OMG did somebody take a bite out of his HAIR?! :lmao:
Reply
:iconmalfuriana:
Malfuriana Featured By Owner Aug 8, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Yep, It's you! But, of course, it could stand for "I and Bob" but "Me and Bob" would have been correct, huh? :D

Well I don't really want to "share" Bob, but yeah, Even I must have my fun on him. I'm sure you know the slogan "(Blah Blah) was here" soo..I canged it a bit. XD

The bloodshots were quite easy. Just used the smallest size for the pen and Voilà! ;)

Hmm, I don't know! :O_o: Maybe someone thought it was cotton candy? Strawberry-Cotton-Candy!! :rofl:
Reply
:iconnevuela:
Nevuela Featured By Owner Aug 8, 2012
"Bob and I" would be the correct way to say it in English. According to the rules of grammar, the other person's name should always come first.

I want to steal a lock of his hair too. Not to eat, but to keep and stroke and play with. :D
Reply
:iconmalfuriana:
Malfuriana Featured By Owner Aug 9, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Oops... Ok, thanks for letting me know!

If all his fangirls would think so, he wouldn't have his hair anymore!! :lmao:
Reply
Add a Comment:
 
×
Download JPG 1637 × 2301




Details

Submitted on
August 8, 2012
Image Size
302 KB
Resolution
1637×2301
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,373 (1 today)
Favourites
29 (who?)
Comments
59
Downloads
13
×