Shop Mobile More Submit  Join Login
  • Listening to: Sean Kingston - Fire burning
1. Name: Martina
2. Nickname(s): Tina, Netti, Trudy (O_o)
3. Birthday: 12th February 1996
4. That makes you: 16 ^____^
5. Where were you born: Switzerland, Uznach
6. Location right now: Bedroom
7. Shoe size: Here in Swiss-German/German size 40... I don't know the actual size in english. ;/
8. How many piercings?: Earrings
9. Tattoos?: Nope
10. When you wake up you're: Tired, angry (sometimes XD) and stupid
11. When your about to sleep you're: tired :shrug:
12. Zodiac sign: Aquarius
13. Chinese sign: I don't know. ;o
14. Righty or Lefty: Righty
15. Innie or Outie: Innie
16. School: Meh... I can handle with it. ^___^

Section Two: Looks

17. Nationality: Swiss! :D
18. Hair colour: bright brown
20. Weight: Umm... I don't know
21. Height: tall - or normal. :)
22. Braces? No. (Had them once)
23. GLASSES? Actually...yes. ._.

Section Three: Private Life

24. Do you have a boy/girlfriend? Not yet. ^____^
25. If so, who? No one
26. If not, do you have a crush on someone? Yeah... My all-time fav. villain - Sideshow Bob!!! :love:
27. Who has a crush on you? Hmmm... maybe? :D
28. Ever cheated on your bf/gf? No, never had one.
29. Who was your first kiss: No one
30. Who was your last kiss: No one
31. Are you a virgin? Yup.
32. Ever had a threesome before? Ewww!!! NO!!
33. Ever been swarmed by lady bugs? No!
34. Have you ever been in love? Yes...^____^
35. Broken any hearts? I hope not.
36. Got your heart broken? Yes.
37. Ever liked a friend? Huh?
38. What happened? Nothing?

Section Four: Past Relationships

39. How many relationships have you been in?  None
40. How many were serious enough to count: None
41. Who were those serious ones: NONE
42. Who use to be your best friend? Hmmmm...
43. What made them different? Many things
44. What happened: Private.
45. Best boy/girlfriend: None
46. Worst boy/girlfriend: None
47. Ever been kissed: No
48. Who do you want back: None
49. Who do you regret? None
50. Why?: Who should I?!

Section Five: Favourites

51. Song: Gym Class Heroes - Stereo Hearts
52. Movie: Titanic
53. Food: Pizza
54. Drink: Sprite, Ice Tea Peach
55. Store: Chicorée, H&M, Manor
56. Television show: The Simpsons, Phineas and Ferb, Hannah Montana (sometimes)
57. Holiday: All
58. Book: My self-writed ones! :D
59. Ice cream: Vanilla
60. Sweets: Gumballs
61. Crisps: Paprika-Chips
62. Type of music: Pop, Rock n' Roll, Hip-Hop
63. Artist: Kelsey Grammer :heart:
64. Word: Chuchichäschtli (Swiss-German for kitchen-board :D)
65. Time of day: Evening and Night - Silent atmosphere
66. Dressing: Dress
67. Alcoholic drink: Liquor
68. Colour(s): Green, Red, Blue, Orange
69. Piece of clothing: Jeans, light shirts
70. Character: Sideshow Bob!! :drool:
71. Smell: Vanilla, Popcorn XD
72. Shampoo: Many
73. Soap: None
74. Smiley: :icondroolplz:
75. Board game: Chess
76. Sport: Swim
77. Number: 5
78. Quote: None.
79. Animal: Wolves
80. Actor: Johnny Depp, Kelsey Grammer
82. Vegetable: Radish
83. Fruit: Melon, Grapefruit
84. Place to be: My garden, meadow around my house
85. Thing in your room: Mirror. ^____^
86. Gum: Hubba Bubba
87. Shape: None
88. Country: Switzerland - Of course! :D
89. Mall: Many
90. Car: Too many
91. Boy's name: Bob :drool:
92. Girl's name: Hmmm... many.
93. Family member: Mom
94. Restaurant: San Marco
95. Movie place: Cinema Leuzinger
96. Person to go to the movies with: Bf or sis
97. Noise: Birds songs, music, wind
98. Brand of shoe: ummm....
99. Brand of clothing: Do I have to count them all? x.x
100. Body part of a chicken: Legs and Wings
101. Swear word: ?!
102. Month: June, July, August, September and October - Summer and Autumn. ^____^
103. Possession: Many things
104. Team: None?
105. Season: Summer and Autumn
106. Radio station: Energy Zurich
107. Magazine: Blick (German for 'look')
108. Favourite grade: None!
109. Least favourite grade: ._.
110. Teacher: Last english-teacher. :3
111. Least favourite teacher: My current economy teacher - My new arch-enemy! :pissed:
112. Subject: Art, Music, english
113. Subject to talk about: Many

Section Six: Family

114. Who's your mom?: Jeannette
115. Who's your dad?: Stephen (Stefan actually)
116. Any step-parents?: No
117. Any brothers?: no
118. Any Sisters?: One
120. Coolest: Me! XD
121. Loudest: Sis
122. Best relative: Mom
123. Worse relative: sis (usually)
124. Do you get along with your parents? Yes
125. With your siblings? Sometimes
126. Does anyone understand you? I hope so o.o
127. Do you have any pets?: Yes
128. If so, what kind and name? Dog - Mandy, Kittens - Sina, Chibi and Mali :meow:
129. If not, what do you want as a pet?: Someday - Snakes, a dog which looks like a wolf and my Mali (kitten) ^____^
130. Can I be a part of your family? Excuse me?

Section Seven: School

131. Are you still in school?  Kinda
132. Did you drop out?: No never
133. Your current GPA: Huh?
134. Do you buy or bring lunch?: Buy
135. ABC's?: What the HUH?!
136. Favorite class: Music
137. Play any sports at school?: No
138. Are you popular?: Possible
140. Most humiliating moment: Shouted out loud in the middle of the class. x.x
141. Most funniest moment: I wasn't there...but when my father fell from our balcony into the grass - he looked like HULK!! XD
142. Most scared moment: When I swam for my life...:no:

SECTION EIGHT: What do you think of when you hear

145. Chicken: Poaaaak!! XD
146. Dog: Mandy (my dog) :)
147. Christina Aguilera: Song 'Hurt' or 'Beautiful'
148. Ricky Martin: Who's that?
149. 50 cent: Rap
150. Poop: Crap! XD
151. Beach: Beach... o.o
152. Desert: sand, hot
153. Water: River, lake, sea
154. Osama: F*** YOU!!
155. Love: Hearts, friends, boy-/girlfriends
156. Your little brother: Don't have one
157. Butt: (Cough!)
158. Clowns: Krusty! :D
159. Wonder: Miracle
160. Brown: wood
161. Banana: yellow. ^___^
162. Sex: Oh... Uhm... (Cough!)...hehehehe. ^____'^
163. Parents: Mom and Dad.
164. Homosexuals: Are on earth. o.o
165. God: My Lord!!

Section Nine: Do you believe in

166. God: Yes
167. Heaven: Yes
168. Devil: Yes, since I saw my (ex-)ex-boss the forst time. :chainsaw:
169. Hell: Yep...(above)
170: Boogy man: Hahahahaha NO
171. Closet Monsters: No
172. Fortune tellings: yes
173. Magic: Sometimes
174. Love at first sight: Maybe
175. Ghosts: yes :fear:
176. Voo-doo dolls: If I could have one... :evillaugh:
177. Reincarnation: I don't know...
178. Yourself: Rarely

Section Ten: Do you

179. Smoke: No
180. Do drugs: No! Never!
181. Drink alcohol: Usually
182. Cuss: Umm...yes. ^____^
183. Sing in the shower: Not really, no. Just when I hear music. :)
184. Like school: NO!
185. Want to get married: Yes. :D
186. Type with all of your fingers: No
187. Think you're attractive: A bit. o.o
188. Drink and drive: No
189. Snore: When I had a really long day. XD
190. Sleep walk: No
191. Like watching sunrises and sunsets: Naturally!! :D

Section Eleven: Have you ever

192. Flashed someone: No
193. Gotten so drunk til you threw up everywhere: Hahahaha not yet. XD
194. Told that person how you felt: No
195. Been arrested: Yep. ._.
196. Gone to jail or juve: No
197. Skateboarded: Nope
198. Skinny dipped: no
199. Rock climbed: Yep
200. Killed someone: No, but near to... :pissed:
201. Watched porn: ...Yeah... But it was an accident - It was HORRIBLE!! DX
202. Gone on a road trip: yes
203. Went out of the country: Yep, for seven and more times
204. Talked back to an adult: No
205. Broken a law: no
206. Got pulled over: no
208: Cried to get out of trouble: Yep, still.
209. Let a friend cry on your shoulder: yes
210. Kissed a brother's or sister's friend: NO!
211. Kissed a friend's brother or sister: no
212. Dropped something on the floor and let someone eat it anyways: no - Eww!!
213. Moon someone: no
214. Shop-lifted: no
215. Worked at McDonald's: No XD
216. Eaten a dog: Ya mean hot-dog? ^____^ But a real dog - NO!
217. Give money to a homeless person: no
218. Glued your hand to yourself: Hahahaha pretty often. :)
219. Kissed someone of the same sex: Yeah. But not because I love her - She's my bf O_o
220. Had a one night stand: ...No.
221. Smoked: No
222. Done drugs: No
223. Lose a friend because of your ex: no
224. Slap someone for being stupid: almost. -.-
225. Had cyber sex: Eww!
226. Wish you were the opposite sex: Bwahahaahha NO!
227. Caught someone doing something: Oh yeah.
228. Played a game that removes clothing: Possible. ;/
229. Cried during a movie: Oh yeah - Titanic and Forrest Gump
230. Cried over someone: yep
231. Wanted to hook up with a friend: no
232. Hooked up with someone you barely met: No
233. Ran away from home: Almost
234. Cheated on a test: Too often. ^____^

Section Twelve: Would you

235. Bungee jump: It depends..
236. Sky dive: No
237. Swim with dolphins: Yep!
238. Steal a friend's bf or gf: No
239. Try to be the opposite sex: no. Never!
240. Lie to the police: No
241. Run from the police: No
242. Lie to your parents: It depends
243. Backstab a friend for your own well being: No
244. Be an exotic dancer: Uhh no?

Section Thirteen: Are you

246. Shy: yeah. ^____^
247. Loud: sometimes
248. Nice: Of course. :)
249: Outgoing: often
250: Quiet: Yes
251. Mean: I don't think so
252. Emotional: yep
253. Sensitive: usually
254. Gay: no!
255. Strong: Almost
256. Weak: More than strong, yep XD
257. Caring: yes
258. Dangerous: Depends on how angry I am. -.-
259. Crazy: All the time. XD
260. Spontaneous: No
261. Funny: I always try to
262. Sweet: If boys would say this. ^____^
263. Sharing: Often
264. Responsible: sometimes
265. Trustworthy: Hmmm...
266. Open-minded: Kinda
267. Creative: Yep!
268. Cute: Well, what do you think? ^____^
269. Slick: Huh?
270. Smart: I'll say yes. ._.
271. Dumb: After exams XD
272. Evil: Possible
273. Ghetto: No!
274. Classy: No
275. Photogenic: Maybe?
276. Dependable: ?!
277. Greedy: Depends
278. Ugly: No!
279: Messy: (look at my room) Uhm...
280. Neat: What a question. :3 XD
281. Perverted: Sometimes
282. Silly: I hope not
283. A Bitch: No
284. A Good Listener: Depends what subject
285. A Fighter: yes!
286. A Party Animal: Not really
287. A Game Freak: Hell yeah!
288. A Computer Freak: Yep

Section Fourteen: Future

289. Dream job: Police woman
290. Dream house: Penthouse!! :love:
291. Husband/Wife: yes
292. Kids: Yup!
293. Names: Huh?
294. Pets: Many. ^____^
295. Car: Something expensive. XD
296. Age you would want to get married: around 25
297. Best Man/Bride's Maid: Umm....
298. Honeymoon: Of course, why not? :D

Section Fifteen: Your friends

299. Best friend: Jenniffer, Vanessa, Hannah (PlanetHannah) ;)
300. Known the longest: Jenniffer
301. Craziest: Vanessa
302. Loudest: Vanessa
303. Shyest: Vanessa. ^___^
304. Best hair: All of them :)
305. Best eyes: Who cares? XD
306. Best body: Wha-?
307. Most Athletic: Jenniffer
308. Hot-Tempered: None
309. Most impatient: none
310. Shortest: Hannah. :)
311. Tallest: Jenniffer
312. Skinniest: Vanessa
313. Best singer: Me :D
314. Funniest: All of them
315. Can always make you laugh: Also all
316. Wish you talked to more: all
317. Wish you saw more: all (especially Hannah...:()
318. Who drives you insane after a while: none
319. Who you can stay around forever and never get sick of? Jenniffer and Hannah - Vanessa can annoy after a while :)
320. Ever lose a friend because you took it to the 'next level': Um no
321. Whose always been there when you need them: Jenniffer, Hannah :heart:
322. Who is like your family: Jenniffer and Hannah - my lost Sisters. :D
323. How many friends do you have?: Lot
324. How many are really close? Around 5

Section Sixteen: The last

325. Thing you ate: Meat and saffron rice
326. Thing you drank: water
327. Thing you wore: Red shirt and black trousers
328. Thing you did: draw Malfuria and Bob as mermaid/merman. :)
329. Place you went: work
330. Thing you got pierced or tattooed: Earrings
331. Person you saw: Mother
332. Person you hugged: sis
333. Person you kissed: Dad
335. Person you talked to online: Carysiona
336. Person you talked to on the phone: Grandmother
337. Song you heared : Maroon 5 - Payphone
338. Show you saw: Finding Nemo
339. Time you fought with your parents: Never
340. Time you fought with a friend: never
341. Words you said: Shut up! XD

Section Seventeen: Now

343. What are you eating: Nothing
344. What are you drinking: nothing
345. What are you thinking: new pics
346. What are you wearing: black trousers and red shirt
347. What are you doing: write this entry and sing and draw
349. Hair: normal
350. Mood: tired
351. Listening to: Sean Kingston - Fire Burning
352. Talking to anyone: no
353. Watching anything: My drawing

Section Eighteen: Yes or No

354. Are you a vegetarian: No
355. Are you a carnivore: Hahaha yes! :drool:
356. Are you heterosexual: yes
357. Do you like penguins: Yep
358. Do you write poetry: Yes
359. Do you see stupid people: Still do. XD
360. You + Me: What does that mean? O_o
361. Do you like the Osbournes: I don't even know them ._.
362. Can you see flying pigs: No, should I?
363. Do you sleep with stuffed animals on your bed: No
364. Are you from Afghanistan: No
365. Is Christina Aguilera ugly: Not really
366. Are you a zombie: No, I'm a vampire XD
367. Am i annoying you: No
368. Do you bite your nails: Not anymore
369. Can you cross your eyes: Yep :)
370. Do you make your bed in the morning: No
371. Have you touched someone's private part: Ewwww!!! >.<

Section Nineteen: This or That

372. Winter or Summer: Hmmm actually both
373. Spring or Autumn: Autumn - all the colors. :D
374. Shakira or Britney: Shakira
375. MTV or VH1: MTV
376. Black or White: Black
377. Yellow or Pink: Pink :3
378. Football or Basketball: Basketball
379. Mobile Phone or Pager: Phone
380. Pen or Pencil: Pen
381. Cold or Hot: Cold
382. Tattoos or Piercings: Piercings
383. Inside or Outside: Outside
384. Weed or Alcohol: Alcohol
385. Coke or Pepsi: Coke
386. Tape or Glue: Tape
387. McDonald's or In-n-Out: MC :)

Section Twenty: Opinions

388. What do you think about classical music: Meh...
389. About boy bands: GAAAAAAAAAAAAHHHH!!! :love:
390. About suicide: Oh please...don't remember me :'(
391. About people who try to force their opinions on you: O.O
392. About teen pregnancy: Their fault :/
393. Where do you think you'll be in 10 years: Maybe married?  :D
394. Who do you think you'll still be friends with in 5 years: Well...Jeniffer works, Vanessa is my friend since some weeks... So I hope Hannah will!! :huggle:
395. About gay men: They're ok! :)

Section Twenty-One:

396. Do you have a website: IMVU, dA, MSN
397. Current weather right now: Foggy, cold, dark
398. Current time: 10:55 pm
399. Any shout outs: Love ya my friends - and I love you Hannah, my sis! :hug:
400. Last thoughts: Yawn! :yawn:
Add a Comment:
PlanetHannah Featured By Owner Oct 1, 2012
Read them all :iconsuperw00tplz: Aww yeah I'm shorter then my friends too ^__^ shorter than I thought I was :hmm: haha! aww your my long lost sister! Love you lots! :glomp:
Malfuriana Featured By Owner Oct 1, 2012  Hobbyist Traditional Artist
^_____^ Awww well I don't know how tall you are and how tall I am. XD
:iconaawplz: Love ya too!! :huggle:
PlanetHannah Featured By Owner Oct 1, 2012
I only know how tall I am in feet ^^; :hug:
Malfuriana Featured By Owner Oct 2, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Hehehe :)
PlanetHannah Featured By Owner Oct 1, 2012
Wait i'm gonna try look at them all, theres so god damn many ;P
Malfuriana Featured By Owner Oct 1, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Hahahaha have fun. ^____^
PlanetHannah Featured By Owner Oct 1, 2012
hahaha ;P
PlanetHannah Featured By Owner Oct 1, 2012
dat must have took a long time dude, maybe i'll try this when i get time :iconchallengeacceptedplz:
Malfuriana Featured By Owner Oct 1, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Well...less than an hour. XD Okay, take your time. :)
PlanetHannah Featured By Owner Oct 1, 2012
I'll probably do it another night :)
Malfuriana Featured By Owner Oct 2, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Alright! :)
CardiGirl28 Featured By Owner Sep 30, 2012  Hobbyist Digital Artist
Iiiieeeeiiii you did it !!!!!!! Hehe it's awesome !!!!!
Malfuriana Featured By Owner Oct 1, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Yep. In less than an hour. :)
CardiGirl28 Featured By Owner Oct 1, 2012  Hobbyist Digital Artist
wow less than an hour !!!! your fast !!!
Malfuriana Featured By Owner Oct 1, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Hehehe thanks XD
CardiGirl28 Featured By Owner Oct 1, 2012  Hobbyist Digital Artist
hehe it's ok :)
April-Springs Featured By Owner Sep 30, 2012  Student Digital Artist
omg ... hast du alle beantwortet !!???
Malfuriana Featured By Owner Sep 30, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Yah. und das innerhalb einer stunde XD
April-Springs Featured By Owner Sep 30, 2012  Student Digital Artist
craaaaas !!!!!!!!!!!!
Add a Comment:

More from DeviantArt


Submitted on
September 30, 2012


2 (who?)